Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Karle, odejdi z TOP 09, ať ti můžu dát svůj hlas

Otevřený dopis předsedovi strany TOP 09, ministru zahraničních věcí, kandidátovi na prezidenta Karlovi Schwarzenbergovi.

Karle,

přál bych si prezidenta s lulkou. Má to styl. Myslím to vážně.

Též bych si přál za prezidenta chlápka, kterého jsem na vlastní oči uviděl poprvé na festivalu v Trutnově, po boku náčelníka nás pravdoláskařů - Václava Havla. Přál bych si prezidenta z undergroundu.
Nechápu, proč mnohým vadí, že mu v žilách koluje modrá krev. Mně nevadí ani to, že jisté procento té krve je německé, chcete li - rakouské. Naopak. Sice o dost menší díl, ale i můj krevní oběh obsahuje kus germánského proudu. Možná právě proto nemám sebemenší problém s vyslovením, ani s bezchybným napsáním vašeho jména.

Stejně tak mám rád vaše vyjadřování, vaši mluvu. To, co spousta lidí považuje za hendikep, vadu řeči, já doslova vyhledávám. Možná právě proto, a nejen proto, je jeden z mých největších uměleckých vzorů, můžeme mu říkat guru, písničkář s podobnou předností Vašek Koubek - mimochodem, jeden z vašich velkých podporovatelů. A vůbec je mezi vašimi podporovateli a voliči spousta dalších umělců všemožných směrů, kterých si nesmírně vážím a které si v jistých směrech dávám za příklad.

Karle, já bych se chtěl v budoucnu pochlubit tím, že jsem s naším prezidentem seděl v hospodě u piva. Jsou tomu zhruba tři měsíce, co si k vašemu stolu, v naší restauračce, přisedla jedna lehce společensky unavená mánička. Nepoložila vám žádnou otázku, místo toho začala fotografovat.
Já si samozřejmě nenárokuju místo ve vaší paměti, chápu, že jste během své předvolební akce "Na pivo s Karlem" potkal spoustu lidí, které si nelze všechny uchovat. Alespoň tedy jedna fotografie z Pardubic pro vás ...

Důvodů, proč bych vám svůj hlas rád věnoval, je samozřejmě daleko víc.

Jsou tu ale i opačné skutečnosti, které nedokážu přejít, nad které se nejsem schopný povznést, od kterých se nedokážu odpoutat. Je to váš podíl v současné protičlověčí vládě - v jednoznačně nejhorší vládě, kterou jsme tu od roku '89 měli. Dále je to předsednictví ve straně, jejíž vznik, jejíž směr, jejíž fungování mi je absolutně nejasné. Nebudu se tajit svou domněnkou, že se jedná o stranu duplicitní, která vznikla trikem, machinací, piklí, za účelem udržet jisté osoby "u žezla". Možná budu troufalý, když řeknu: Ta partaj, do které (podle mého názoru) náturou nepatříte, vám v tuto chvíli už jen škodí.

Karle, opusťte dnešní vládu, odejděte ze strany TOP 09, ať vám v druhém kole prezidentské volby mohu s klidným srdcem odevzdat svůj hlas.

Závěrem bych se chtěl omluvit za dvojité tyknutí v titulku tohoto článku - udělal jsem to za účelem úspory písmen. Zároveň slibuji, že slovo "úspory" v předchozí větě je moje poslední narážka na vládnoucí koalici.

S upřímným pozdravem  

Richard  

S dovolením připojuji malou výzvu: V restauraci Plzeňka v Pardubicích jsem v den konání akce "Na pivo s Karlem" fotil s panem Schwarzenbergem několik lidí, kteří mi následně napsali na kus papíru své mailové adresy, a já slíbil, že jim fotografie druhý den zašlu. Bohužel jsem tyto adresy někde ztratil a svůj slib jsem tudíž nesplnil. Kdyby jste se na fotografiích náhodou poznali, nebo by někdo poznal vás, napište mi. :-))

Autor: Richard Horák | neděle 13.1.2013 20:11 | karma článku: 16,07 | přečteno: 1347x
  • Další články autora

Richard Horák

Do boje proti dezinformacím se zbraní - kalkulačkou!

Na jisté sociální síti se před můj zrak dostala dezinformace ohledně elektronických plateb kartou. Tato lež mě tak pobavila, že jsem vytáhl kalkulačku a začal počítat. Pojďte počítat se mnou - do hospody!

25.11.2023 v 20:22 | Karma: 21,67 | Přečteno: 1228x | Diskuse| Ekonomika

Richard Horák

Na český Grand Canyon kolem celé republiky (fotoblog)

Jako každý rok, i vloni jsem si koupil sedmidenní letní jízdenku na železnici a vyrazil na cesty bez cíle, kam dojedu, tam dojedu. Nehlídám dny, nehlídám čas, žádné plány, žádné kufry, jen co mám u sebe...

12.2.2022 v 11:58 | Karma: 29,52 | Přečteno: 804x | Diskuse| Fotoblogy

Richard Horák

Hřbitov starých vlaků (fotoblog)

aneb Když jdou vlaky spát - navždy. Téměř 30 fotografií z místa, kde vlaky čekají na své sešrotování. Tak trochu nostalgie, urbex, opuštěná místa, ale i zakázané ovoce...

8.1.2022 v 20:21 | Karma: 29,45 | Přečteno: 986x | Diskuse| Fotoblogy

Richard Horák

Můj nový kurz chlastání (lekce 1)

Úvodem se chci omluvit a hlavně čtenáře upozornit na to, že článek popisující skutečnou událost obsahuje nemálo vulgárních výrazů. Vzhledem k vážnosti situace je nechci zaměňovat lehčími synonymy.

4.12.2021 v 20:22 | Karma: 23,96 | Přečteno: 961x | Diskuse| Věda

Richard Horák

"Já nemám rád knihy." Tak jo...

"Tak zbytečnou věc, jako jsou knihy, nemám rád." Povídal jeden mladík slečně, když šli ze školy kolem mého antikvariátu. A já pro něj mám vzkaz:

18.9.2021 v 20:21 | Karma: 24,64 | Přečteno: 693x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 347
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Byl: mladý, voják, hospodský, vnuk, koordinátor, Hamburčan, kuchař, číšník, záškolák, trhač švestek, maturant, vyskladňovač brojlerů, prodavač, ...

Je: na okraji, melancholik, fotograf, hároš, kmotr, řidič, bloger, folkař, hlídač pian, alkoholik (přechodně), syn, Pardubák, čtivec, psavec, ein Kerl, strýc, pravdoláskař, knihkupec, antikvář, rocker, utopista, darmošlap, přítel, ješitný, dlužník, bratr, ...

Chce být: rytíř, ...

 

Až Blanický tábor,
uspořádá nábor,
já přihlásím se v meč,
jako první uchazeč.