Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

světluška77

4. 6. 2012 11:37
Moc pěkné

:-)R^ Také jsem tam včera fotila, ale ještě ani nevím, jestli z toho něco bude...

0 0
možnosti
EL

esex

4. 6. 2012 8:12
>>>>>

smejici se letadylka :-) http://www.youtube.com/watch?v=DAQxT2URW-Q

.

(a u minuleho jsem sama sobe neverila, ze se mi fakt libi vic cb - mlzny opar je na ni mlznejsi, s nadechem ocekavani :-))

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

4. 6. 2012 7:56
Předposlední :)))

R^R^R^

0 0
možnosti
VV

V.Woolfová

3. 6. 2012 22:33
Nemám co dodat.-)

R^

0 0
možnosti
VL

Mogen

3. 6. 2012 22:30
Richarde, super!

R^ Také jsem se chystal, ale zkouškové období není příznivá doba...

0 0
možnosti

abrakus

3. 6. 2012 22:09
Pardubice ...

... dík za ně ... a z fotek mě úplně uchvátila devítka R^R^R^

0 0
možnosti
MT

Marek Trizuljak

3. 6. 2012 20:31
Richarde, to je zase parádní fotoblog.

R^R^R^ Vtipný a nápaditý rytmus ve střídání záběrů, mnohdy novátorské, netradiční vidění fotogarfického obrazu, skvěle vybrané citáty z Malého prince. R^R^R^

1 0
možnosti
VH

http://hassan.blog.idnes.cz/

3. 6. 2012 20:15
Dobrý

obzvlášť se mi líbí ta předposlední fotka. Karma.R^

2 0
možnosti
MT

Marek Trizuljak

3. 6. 2012 20:30
Re: Dobrý

Jo, ta předposlední montáž je moc pěkná, dobře vymyšlená. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 347
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Byl: mladý, voják, hospodský, vnuk, koordinátor, Hamburčan, kuchař, číšník, záškolák, trhač švestek, maturant, vyskladňovač brojlerů, prodavač, ...

Je: na okraji, melancholik, fotograf, hároš, kmotr, řidič, bloger, folkař, hlídač pian, alkoholik (přechodně), syn, Pardubák, čtivec, psavec, ein Kerl, strýc, pravdoláskař, knihkupec, antikvář, rocker, utopista, darmošlap, přítel, ješitný, dlužník, bratr, ...

Chce být: rytíř, ...

 

Až Blanický tábor,
uspořádá nábor,
já přihlásím se v meč,
jako první uchazeč.