Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

betlík

21. 8. 2012 17:02
Vážený kolego,

velice pěkný fotoblog. R^ Jako vždy. Jenom jste mi ho vyfouknul. :-/ Nějak jsem se nemohl dostat k tomu, abych fotky ze začátku léta zpracoval. Holt byl jsem pomalejší, nedá se nic dělat.

Jinak je to velice zajímavé místo, rozhodně stojí za to ho navštívit.

Přeji další dobré fotografické úlovky. :-)

S pozdravem Libor Malý

0 0
možnosti

světluška77

20. 8. 2012 18:36
Krásné

fotky a průvodní slovo :-)R^

0 0
možnosti

V.Woolfová

20. 8. 2012 14:39
Tak asi...beze slov.

0 0
možnosti

richardhorak

20. 8. 2012 12:41
Já děkuji všem ...

... za zastavení a za milá slova ...

0 0
možnosti

richardhorak

20. 8. 2012 12:42
Re: Já děkuji všem ...

... a třeba se tam někde, na těch kopcích, u nějaké příležitosti uvidíme. :-)

0 0
možnosti

Umučená tilapie

20. 8. 2012 1:53
Dobré.... světlo.

Zlepšil jste se, Richarde, hodně. I ty komentáře jsou dobré. Celé je to ... pěkné.

A teď - huš babo - zdraví Monika Rossi. Ahoj.

0 0
možnosti

richardhorak

20. 8. 2012 10:42
Re: Dobré.... světlo.

Moniko, děkuji.

Včera jsem se zrovna ocitl na vašem blogu ... teď ani nevím, v jaké souvislosti jsem tam byl odkázán.

Zdravím též ... mějte se. R.

0 0
možnosti

DECHAMOMILIZÁTOR

19. 8. 2012 22:47
ano

:-)R^

0 0
možnosti

ehra

19. 8. 2012 19:21
Aach

jo, jo, tam se dá nalézt klid i v duši R^R^R^

1 0
možnosti

pipina z las vegas

19. 8. 2012 19:07
Loni jsem byl na koncertě

Oldřicha Janoty v nedalekém polozbořeném kostele ve Vrchní Orlici. Místa zdánlivě nepodobná a přece mají mnoho společného...

1 0
možnosti

richardhorak

19. 8. 2012 19:27
Re: Loni jsem byl na koncertě

Ano, vím o kterém kostele mluvíte, jel jsem kolem. Měl jsem v plánu u něj cestou zpět zastavit a udělat pár fotografií - bohužel už mě tlačil čas - příště. Oldřich Janota koncertoval v Neratově v ten samý víkend jako Dagmar Voňková a Jiří Smrž, ale již v pátek. Byl jsem na několika jeho koncertech, vždy v nějakém klubu. Na takovém místě, jako je Neratovský kostel, nebo ten o kterém mluvíte vy, musí být koncert ještě podmanivější ... R^R^R^

Díky za zastavení ...

0 0
možnosti

Petr Pce

19. 8. 2012 14:19
Moc pěkný blog ve všech směrech, díky!

Neratov si určitě popularizaci moc zaslouží. R^R^R^

2 0
možnosti

peterudes

19. 8. 2012 12:35
wow

moc pěkné místo R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 347
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Byl: mladý, voják, hospodský, vnuk, koordinátor, Hamburčan, kuchař, číšník, záškolák, trhač švestek, maturant, vyskladňovač brojlerů, prodavač, ...

Je: na okraji, melancholik, fotograf, hároš, kmotr, řidič, bloger, folkař, hlídač pian, alkoholik (přechodně), syn, Pardubák, čtivec, psavec, ein Kerl, strýc, pravdoláskař, knihkupec, antikvář, rocker, utopista, darmošlap, přítel, ješitný, dlužník, bratr, ...

Chce být: rytíř, ...

 

Až Blanický tábor,
uspořádá nábor,
já přihlásím se v meč,
jako první uchazeč.