Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

R^ wow, víc se k tomu nedá dodat

0 0
možnosti
JK

V mých letech už pohlazení není tak časté. Maminka, občas a s úsměvem, dospělá dcera letmo a ve spěchu. Sestřička při ošetření na chirirgii..Vlídné a něžné pohlazení po tváři, tak příjemné a utěšující. Občas mě něco rozbrečí - (nejen) lidská malost, odvaha..

Vůbec si nepamatuji, kdy se někdo, tak jako autor, dotkl toho, čemu by se snad dalo říkat duše. Jistě to není snadné rozechvět to cosi, co nevidí rentgen ani patolog. 

Díky.

0 0
možnosti
Foto

Wau, co dodat...Krásné ze všech úhlů pohledu R^R^

1 0
možnosti
DM

Vynikající! Opravdu... nad některými zábery se až tají dech!

R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Potěšilo mě to. Moc mě to potěšilo. Richarde, umíte! R^

1 0
možnosti
Foto

Je těžké napsat něco originálního. Ale protože fotíte místa, která důvěrně znám, má to pro mě ještě jiný, osobnější význam.

Děkuju.R^R^

2 0
možnosti
Foto

Mrazivá je samota baráků na úvodních fotkách (z mrtvé průmyslové zóny). Vzbudila ve mně myšlenky velice podobné citátu z deníku Anny Frankové...

Richarde, strefuješ se R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Já vám všem děkuji ... za zastavení ... za vzkazy, kterými jste můj fotoblog obohatili ... R^

Díky!

1 0
možnosti
LC

Pro mne ma nejvetsi pribeh Ztraceny most, protoze nabizi otazky. Ale jinak Richarde klobouk dolu, je to ucelene a pekne.:-)

2 0
možnosti
Foto

V12í38t 84H28a47s74s69a29n

4. 11. 2012 22:54

Richarde, máš cit pro zachycení atmosféry, karma.R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 347
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Byl: mladý, voják, hospodský, vnuk, koordinátor, Hamburčan, kuchař, číšník, záškolák, trhač švestek, maturant, vyskladňovač brojlerů, prodavač, ...

Je: na okraji, melancholik, fotograf, hároš, kmotr, řidič, bloger, folkař, hlídač pian, alkoholik (přechodně), syn, Pardubák, čtivec, psavec, ein Kerl, strýc, pravdoláskař, knihkupec, antikvář, rocker, utopista, darmošlap, přítel, ješitný, dlužník, bratr, ...

Chce být: rytíř, ...

 

Až Blanický tábor,
uspořádá nábor,
já přihlásím se v meč,
jako první uchazeč.