Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dnes mi, Richarde, sedly jak fotky (ostatně jako vždy), ale i text. Vnímala jsem celek a líbí. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

mnohem výstižnější než tisíce slov, které ovládly blog.R^

2 0
možnosti

Moc hezká reportáž. R^

1 0
možnosti

Pěkný den, opět jste nezklamal. U mne vede vlajka a dívka z demonstrace ve "steelech". R^

2 0
možnosti
Foto

Díky, trefil jste se přesně do mých favoritek ... vlajka + steely. R^R^:-)

0 0
možnosti

Dobrý den, to jsou kouzelné fotky! :-) Ahoj, Magore je... dokonalé!:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, AHOJ MAGORE mě též dostalo! :-)

Díky za zastavení.

0 0
možnosti
Foto

Dobré ráno :-) V tomto blogu vidím krásné, invenční fotografování, které nejde po povrchu a není to jenom běžná reportáž. Fotky mají hlubší rozměr. Což potvrzuje sympatická otevřenost textu, který rovněž není povrchní, není jednostrannou agitkou, ale ukazuje vážnější přemýšlení. Patří k němu i volání po tom, aby lidé rozdílných názorů spolu pokojně mluvili, bez vyhrůžek a nadávání. Z mého pohledu je to tedy vyvážený a hezký blog, který opravdu stojí za pozornost. Dokonce tu vidím dva fotoblogy ze včerejšího dne seřazené za sebou (Čarokraj Lenky Faltejskové a tento od Richarda Horáka), které - i přes rozdílnost tématu - mají vysokou kvalitu a líbílo by se mi vidět je na titulce R^R^

2 0
možnosti
Foto

Co jste tam v té Praze dělali? Vždycky, když se lidi někde srocují, nevěstí to nic hezkého. Nevím, co si o tom myslet. Když si prohlédnu vaše fotky, na kterých jsou pole, stromy, potoky, kamínky, tak to vím, ale tohle mě poněkud rozhazuje. Přesto navyšuji karmu a přeji brzké vylízání se z kocoviny.

1 1
možnosti
Foto

Jak píši v článku - já tam byl sám za sebe. Tedy si otázku pozměním na "Co jsi tam v té Praze dělal?" Několikrát jsem obešel Václava, u toho jsem si přečetl většinu transparentů, přečetl několik petic, některé z nich jsem podepsal, pohovořil jsem se známými, které jsem potkal ... a hlavně jsem fotografoval. To samé jsem dělal na Národní třídě.

Jestli srocení nevěstí nic hezkého - nevím, doufám že věstí něco hezkého, respektive hezčího. ;-)

Rozhození chápu, mám to taky tak.

A děkuji za přání, už jsem z toho relativně venku. :-)

5 0
možnosti

Nedá mi to neříct připomínku k té dotaci na umění. Říkáte, že respektujete názor těch, kteří přispívat nechtějí. Dodáváte, že vy sám přispívat prostřednictvím daní chcete. Zkuste si představit tuto situaci - nižší daně, takže vy MŮŽETE přispět na umění ze svého (koupí DVDčka nebo třeba prostřednictvím nějaké nadace) a ten, kdo na něj přispět nechce, nemusí. Respekt k odlišným názorům se pozná tak, že ty své nevnucuji pod hrozbou násilí. Ovšem pokud stát peníze strhne na daních, tak svoboda volby chybí, nemůžu zaplatit jen část daní a říct "nesouhlasím s příspěvkem na umění, tak vám na něj nepřispěji a peníze dám raději na charitu." Dostal bych se do konfliktu s policií.

1 1
možnosti
Foto

Nevím jestli vám úplně rozumím. Určitě nerozumím té "hrozbě násilí".

Nezaplatit část daní, protože s jejich využití nesouhlasím, samozřejmě nelze. Ale já pouze reagoval na komentáře oněch diskutujících.

Řešení je jednoduché - dotyčný ať volí tu stranu, která na umění žádnou dotaci poskytnout nehodlá. Já budu volit tu, která na umění dotaci poskytne. A pak už je to na výsledku voleb.

0 0
možnosti
  • Počet článků 347
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Byl: mladý, voják, hospodský, vnuk, koordinátor, Hamburčan, kuchař, číšník, záškolák, trhač švestek, maturant, vyskladňovač brojlerů, prodavač, ...

Je: na okraji, melancholik, fotograf, hároš, kmotr, řidič, bloger, folkař, hlídač pian, alkoholik (přechodně), syn, Pardubák, čtivec, psavec, ein Kerl, strýc, pravdoláskař, knihkupec, antikvář, rocker, utopista, darmošlap, přítel, ješitný, dlužník, bratr, ...

Chce být: rytíř, ...

 

Až Blanický tábor,
uspořádá nábor,
já přihlásím se v meč,
jako první uchazeč.