Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Překrásné fotky plné atmosféry. R^ Karma.

1 0
možnosti
Foto

Tomuto blogu by to na titulce moc slušelo R^

1 0
možnosti
Foto

V95í46t 84L79i52t88o98š

9. 4. 2013 8:57

Grandiózní návrat:-)

Opravdu nádherné fotky i texty... Občas, po shlédnutí tvých fotek, si říkám jestli mám ve focení pokračovat... Protože tohle je přesně to, čeho bych rád dosáhl a přesně to, čeho nedosahuju;-D

2 0
možnosti

Každým pádem ... SUPER R^

2 0
možnosti
Foto

Radši se, prosím tě, nezblázňuj, to by byla škoda.

2 0
možnosti
Foto

Co ty víš, třeba bych byl zblázněnej lepší ...

2 0
možnosti

šup do výběru. V

Jsem v úžasu. Krása krása krása. Verše, myšlenky i fotky. R^R^R^ Jen toho je podle mě na jedem blog trochu moc, možná by to fungovalo i jako víc blogů zvlášť?

2 0
možnosti
Foto

Poklona !!! a pro mě navíc bonus, v Ústí jsem zažila první lásku, na tom nádraží, kde zrušili bufet jsme se loučívali, já na Týniště a on na Svitavy ...díkyR^

1 0
možnosti
Foto

Díky všem, za zastavení, za chválu, ale nepřehánějte to s ní. R^

A nebo jo, vždyť já to mám rád ... ;-);-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS