Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Richarde, jako vždy vynikající, fotograficky, volbou textů... R^R^R^R^R^R^R^

Lidé se mění. Taky jsem trochu nostalgik starých časů, zejména skvělého počínání dávných Blue Effect. A jakékoliv sešlosti Mišíka s Hladíkem jsou pro mne stále mezi tím nejlepším.

1 0
možnosti

Blue Effecti byli vždycky zážitek a oba pánové byli špička - úžasní a zároveň sví. :-)

0 0
možnosti

Zopakovala jsem si ho pár let nazpět a naživo. A Hrubého housle, Hladíkovu kytaru. Opět nádherný zážitek. Od Kuřete se změnilo všechno a nic. Dobrá muzika je prostě věčná. Vám díky za další milé připomenutí:-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^!  Ať se mu daří ...

1 0
možnosti

Mišíka jsme milovali hlavně v sedmdesátých letech, nicméně první a třetí úryvek jsou mi cizí - to není můj Mišík. Ten můj má úžasnou hudbu a texty, které ti mluví z duše. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak ještě pro Vás:

láska je jako večernice

plující černou oblohou

zavřete dveře na petlice

zhasněte v domě všechny svíce

a opevněte svoje těla vy kterým srdce zkameněla (A děkuji, pravda - Václava Hraběte jsem měl v úmyslu zmínit.) ;-)

1 0
možnosti

docela rád jsem ho poslouchal,když bylo kde

3 0
možnosti
Foto

V našem městě (a okolí) se občas objeví ... ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS