Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máš to tam krásný, Richarde. Zvláště pak s Kateřinou :-). Že pozdravuju!

0 0
možnosti
Foto

Vyřídím, na mě se můžeš spolehnout, dík ... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Richarde, ty rostaku. Zrajes jako vino. Tohle je dukaz. Supr. Gratulace za perfektni praci.

0 0
možnosti
Foto

Tudlec v sobotu nad ránem, měl jsem pocit, že jsem už trochu přezrálej ... díky za gratulation. :-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Richarde, barde okamžiku, opět si mi vyrazil dech a tím videem si ze mě vyrazil i slzu. Krásně podtrhla nádhernou atmosféru blogu. (Hudba i ta slza). ;-)

0 0
možnosti
Foto

Tedy, za tu slzu může částečně Dan Phillipson ... on umí! ;-) Díky ...

0 0
možnosti

Úžasný,

díky za kochnutí se :-)

0 0
možnosti
Foto

Nádherné fotografie, klobouk dolů . U mne karmaR^

0 0
možnosti
Foto

Díky nejen za ten sejmutý klobouk ... :-)

0 0
možnosti
Foto

I70v43a30n 42M57a11r58e34k

8. 9. 2013 12:49

Krása >>>karma>>>>a dík  ! ! ! R^

1 0
možnosti
Foto

Richarde, opravdu rád jsem se zastavil R^ moc příjemné čtení i fotografie...

0 0
možnosti
Foto

Petře, opravdu jsem rád, že jsi se zastavil, vážně ;-) ... děkuji. :-)R^

0 0
možnosti

I styl povídání je hezký!!

0 0
možnosti
Foto

Je to vlastně takovej deník, toulavej ... díky. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS