Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezký nádražácký výlet :-)

1 0
možnosti

Týdenní jízdenka ČD je super... Jen je mi líto, že jí dráhy prodávají jen červenec, srpen. Potom jeden musí dávat pozor, do jakých vlaků při jízdě na slepo nastupuje. Jinak supr článek s inspirací! Díky za něj!

3 0
možnosti

Skvělá inspirace. Díky.

3 0
možnosti
Foto

Skvělé. Zaujalo, pobavilo. Díky. R^

3 0
možnosti

krasa! tesim se na dalsi jizdu s Vami

karma

3 0
možnosti

Moc pěkné a konečně normální blog...kde je Belveder sím? DěkujiR^

3 0
možnosti
Foto

Belveder je název vyhlídky a tuším i hotelu tam nahoře nad kaňonem, je to vlastně na úrovni Dolního Žlebu, kousek od Ústí nad Labem. Děkuji.

1 0
možnosti

Nádhera, jste štastný člověk, vylosovat si směr a jet a pak jít. Mnoho let zpět jsem si to občas, ale velmi málokráte, též dopřál. Dnes je to svobodnější, ale mám i více závazků, které by mi to neumožńovaly, o to více fandím lidem jako vy.;-D

Karma R^

6 0
možnosti
  • Počet článků 347
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Byl: mladý, voják, hospodský, vnuk, koordinátor, Hamburčan, kuchař, číšník, záškolák, trhač švestek, maturant, vyskladňovač brojlerů, prodavač, ...

Je: na okraji, melancholik, fotograf, hároš, kmotr, řidič, bloger, folkař, hlídač pian, alkoholik (přechodně), syn, Pardubák, čtivec, psavec, ein Kerl, strýc, pravdoláskař, knihkupec, antikvář, rocker, utopista, darmošlap, přítel, ješitný, dlužník, bratr, ...

Chce být: rytíř, ...

 

Až Blanický tábor,
uspořádá nábor,
já přihlásím se v meč,
jako první uchazeč.