Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

příspěvek

28. 6. 2010 11:29
Václavovi fandím

Václavovi fandím vždy a všude !!! (před rokem 1989 na Portách, po  roce 1989 se mi na chvíli ztratil do hospod, když lidi nechodili na koncerty, ale vyhledávala jsem jeho televizní a filmové velké a nezapomenutelné "roličky" v pohádkách, mikropovídkách, Bakalářích apod. No a teď už zase  navštěvuji  jeho koncerty a kupuji CD, veselé knížky a zpěvník). Václavovi zdar a pevné zdraví !!!

0 0
možnosti

AyCay

30. 6. 2010 15:01
Re: Václavovi fandím

Máte pravdu, jeho malé roličky jsou nezapomenutelné, ale skvěle zvládnul i hlavní roli ve Zvířatech ve městě. Ale zaskočila jste mě s těmi Portami. Já na ně jezdil v letech 1984 až 1987 a nikdy jsme ho tam neviděl. A to jsem tehdy měl pocit, že nás, kteří ho známe je jen pár.

0 0
možnosti

Host8

28. 6. 2010 10:13
Václav je bezva

Také se mi líbí jeho písně, výrazný projev plný emocí. Upoutá a pohltí.V

0 0
možnosti
  • Počet článků 347
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Byl: mladý, voják, hospodský, vnuk, koordinátor, Hamburčan, kuchař, číšník, záškolák, trhač švestek, maturant, vyskladňovač brojlerů, prodavač, ...

Je: na okraji, melancholik, fotograf, hároš, kmotr, řidič, bloger, folkař, hlídač pian, alkoholik (přechodně), syn, Pardubák, čtivec, psavec, ein Kerl, strýc, pravdoláskař, knihkupec, antikvář, rocker, utopista, darmošlap, přítel, ješitný, dlužník, bratr, ...

Chce být: rytíř, ...

 

Až Blanický tábor,
uspořádá nábor,
já přihlásím se v meč,
jako první uchazeč.