Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

Kruton

11. 6. 2011 13:46
Stávka? Jsem pro!

Nechci platit žádné daně! Nechci platit zdravotní pojištění, ani u

lékaře ze své kapsy léčení. Nechci platit žádné sociální pojištění a chci,

aby byl důchodový věk okamžitě posunut na 45 let. Nechci aby se platilo

školné v plné výši, včetně DPH, které se taky musí zrušit. Nechci platit nic a chci se mít dobře!

0 0
možnosti
RH

richardhorak

11. 6. 2011 13:48
Re: Stávka? Jsem pro!

Vy mě musíte znát.

0 0
možnosti
E

ErikS78

11. 6. 2011 13:43
Karma nebo ne???

To se vám povedlo nebýt dovětku pod čarou tak máte karmu jakou svět neviděl neboť vaše názory a návrhy v úvodu vaší řeči jsou více než pokrokové a osvícené (pro většinu zde píšících blogerů);-DR^R^

0 0
možnosti
KV

valissen

11. 6. 2011 13:41
Ode mně karma

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 347
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Byl: mladý, voják, hospodský, vnuk, koordinátor, Hamburčan, kuchař, číšník, záškolák, trhač švestek, maturant, vyskladňovač brojlerů, prodavač, ...

Je: na okraji, melancholik, fotograf, hároš, kmotr, řidič, bloger, folkař, hlídač pian, alkoholik (přechodně), syn, Pardubák, čtivec, psavec, ein Kerl, strýc, pravdoláskař, knihkupec, antikvář, rocker, utopista, darmošlap, přítel, ješitný, dlužník, bratr, ...

Chce být: rytíř, ...

 

Až Blanický tábor,
uspořádá nábor,
já přihlásím se v meč,
jako první uchazeč.