Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LF

fcelka maja

19. 8. 2012 11:10
Richarde,

nádherný kostel, krásné fotky, zvlášť to stínové divadlo, k tomu úžasná Dáša Voňková, jako bych slyšela, jak se tam rozléhá ten její neuvěřitelný hlas... Zasnila jsem se. Díky.R^

2 0
možnosti
MT

Marek Trizuljak

19. 8. 2012 16:24
Re: Richarde,

Dášu Voňkovou mám taky moc rád R^

0 0
možnosti
MT

Marek Trizuljak

18. 8. 2012 21:41
Došly mi superlativy.

Je to jeden z nejkrásnějších blogů (nejenom foto-), co jsem za několik posledních let viděl. Vynikající fotky i slovní sdělení. R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
MT

Marek Trizuljak

18. 8. 2012 21:46
Re: Došly mi superlativy.

Tajně doufám, že bude na titulce...

2 0
možnosti
VN

večer nice

18. 8. 2012 21:24
*

Nadherna stavba... ta strecha se dodelava nebo je prosklena? Jestli dodelava, tak by ji meli jen zasklit, jestli zasklena, tak je uzasna... stejne jako tvoje fotky :-)R^R^R^R^

1 0
možnosti
RH

richardhorak

18. 8. 2012 21:46
Re: *

Dobrý večer Večernice,

ano, střecha je z části dřevěná a z části skleněná. Původní jsou vlastně jen obvodové zdi. Na konci druhé světové války zasáhl tento kostel jeden rudoarmějec pancerfaustovou střelou - kostel vyhořel. Komunisti ho nechali ležet ladem a nakonec ho měli i zbourat - k tomu naštěstí nedošlo. Děkuji za zájem. R^

0 0
možnosti
LW

luwi

18. 8. 2012 20:31
Skvělé

To je nádherné místo, nádherný blog, úžasné fotky. Děkuji Richarde.

1 0
možnosti
RH

richardhorak

18. 8. 2012 21:51
Re: Skvělé

Já Ti moc díky. A přeji vše nej k zítřejšímu svátku! R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 347
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Byl: mladý, voják, hospodský, vnuk, koordinátor, Hamburčan, kuchař, číšník, záškolák, trhač švestek, maturant, vyskladňovač brojlerů, prodavač, ...

Je: na okraji, melancholik, fotograf, hároš, kmotr, řidič, bloger, folkař, hlídač pian, alkoholik (přechodně), syn, Pardubák, čtivec, psavec, ein Kerl, strýc, pravdoláskař, knihkupec, antikvář, rocker, utopista, darmošlap, přítel, ješitný, dlužník, bratr, ...

Chce být: rytíř, ...

 

Až Blanický tábor,
uspořádá nábor,
já přihlásím se v meč,
jako první uchazeč.