Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IP

Pane Richarde, je to vtipné, inteligentní, nádherné i dojemné. Gratuluji a trošku závidím...

0 0
možnosti
Foto

I86v90a73n 31M18a66r89e46k

12. 1. 2014 10:28

1***** R^ R^ R^ R^ R^ a KARMA jak vyšitá !! !! !!

0 0
možnosti
Foto

Skvělá zpráva, těším se a gratuluji. Je to na titulce! R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Richarde, to je nadhera, rekl bych, ze jsi tvurce uplne nove kategorie blogu. Zabavne, interaktivni, vzdelavaci, odusevnele, tajemne, s prvky prekvapeni a objevovani. Diky moc, paradne jsem si to uzil a krasne si me tak naladil do noveho dne. R^

9 0
možnosti
AS

pridavam se. Lip bych to nerekla a stejne bych se opakovala.

R^R^R^R^R^

0 0
možnosti

Moc pěkné a poetické - snímky i texty. Ulrychovce mám taky rád i na jejich písničky mám odkazy na fotoblogu ;-) Díky za každé nové ráno ... díky za každý nový denR^ karma jak jinak

0 0
možnosti
Foto

Sympaťák na schodech a tyhle zrzky v lékárnách, co se chichotají cizímu neštěstí, to je věc :)

2 0
možnosti
Foto

N80e20l51a 65P11a51l40o70v97á

11. 1. 2014 22:27

Nádherné, magické fotkyR^

(Šup s Vámi do RSS... teď už mně neuniknete:-))

1 0
možnosti
LC

Vydařená kompilace, přesto mne je nejbližší 28 a už v nadhledu jsem věděl, že to bude superR^Karma Richarde.

1 0
možnosti
  • Počet článků 347
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Byl: mladý, voják, hospodský, vnuk, koordinátor, Hamburčan, kuchař, číšník, záškolák, trhač švestek, maturant, vyskladňovač brojlerů, prodavač, ...

Je: na okraji, melancholik, fotograf, hároš, kmotr, řidič, bloger, folkař, hlídač pian, alkoholik (přechodně), syn, Pardubák, čtivec, psavec, ein Kerl, strýc, pravdoláskař, knihkupec, antikvář, rocker, utopista, darmošlap, přítel, ješitný, dlužník, bratr, ...

Chce být: rytíř, ...

 

Až Blanický tábor,
uspořádá nábor,
já přihlásím se v meč,
jako první uchazeč.