Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

2 karmy: jedna za nocni fotografie, druha za zeleznici R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Často jsem jezdívala vlakem, na čundry, na tábory s dětmi, v posledních letech pak hlavně do práce. A v posledních letech jsem si také při sólo jízdách všimla, kolik krásných nádražních budov je třeba na trati Pardubice - Liberec - Žitava. Dráhy často využívaly jedné projektové kanceláře pro vícero staveb. V posledních letech se snaží chátrající budovy opravovat, bohužel však v rámci úspor na druhou stranu ruší personál nejen ve vlacích, ale i na stanicích, takže tato snaha přichází vniveč - budovy nehlídané opět rychlé chátrají rukou vandalů. Vaše fotky jsou krásné a věřím Vám, že máte železnici rád. Je velká škoda - ekologická, ekonomicka i srdeční, že železnice jsou u nás brány jako nutné zlo a ne něco, co by mohlo výrazně odlehčit silniční dopravě. A že častěji než lidi teď na dráze potkáváme automaty. R^

0 0
možnosti

Jo, koleje v krvi. Mě vodil děda na hradecký viadukt - plivni na koleje, vlak nezbrzdí. Stihnou mu vsunout klín pod kola? To ještě jezdily čoudilky a babi doma věčně stírala saze z parapetu. R^R^

1 0
možnosti
Foto

Tohle by chtělo na titulku...

0 0
možnosti
Foto

Když já mám pro vlaky takovou slabost...takžeR^

0 0
možnosti
Foto

Richarde, paráda! Dobře vymyšlený projekt a vynikající provedení. R^R^R^R^R^R^R^ Na fotky se moc dobře kouká, slovo kolem nich krásně plyne, podobně jak ty vlaky nocí. Souhlasím s Jaromírem, jedna karma je málo.

Líbí se mi všechny fotky, těžko bych vybíral jednu. Vůbec mi nevadí ani ty čtyři "neprojektové" na konci.

1 0
možnosti
Foto

Marku, velice děkuji, i za sdílení na FCB ... moc si toho vážím. R^;-)

0 0
možnosti
Foto

V30í54t 27H52a90s29s37a77n

27. 1. 2014 15:06

Nejlepší je ta Česká Třebová. - To je super rychlík. :-)R^

Zkuste někdy pražské hlavní nádraží z mostu od muzea. - To by mohlo vypadat zajímavě...

1 0
možnosti
Foto

K vlaku do České Třebové musím přiznat, že na fotografii jsou dva vlaky: Do záběru mi vjel nejprve vlak ze směru Česká Třebová přijíždějící do Pardubic - proto ta červená linie. A teprve potom vjel do záběru Brněnský drak - na fotografii je vidět, kde se lokomotiva Brněnského draka minula s koncem vlaku na Pardubice. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Hroznýýý...krom jedné fotky nikde žádný vlak není...tak to se Ti moc nepovedlo ;-DR^

1 1
možnosti
Foto

Ale jinak...nejvíce se mi líbí Brněnský drak :)

3 0
možnosti
Foto

Krása. Ty fotky mě vzaly za srdce. Já mám jednoho takového zažraného železničáře doma,:-). PS: Vyšla krásná knížka, Franco Tanel - Železnice. Kupovala jsem ji synovi k Vánocům, ale určitě ji ještě v knihkupectvích mají. Je tam spousta zajímavých věcí, dobových fotografií, i reprodukcá tehdejších malovaných reklamních plakátů, třeba na lůžkové vozy. Nádhera.

4 0
možnosti
Foto

musím Vás několikanásobně pochválit...1.za fotky 2.vztah k železnice 3 úsek tratě kde se převážně služebně pohybuju...takže když to sečtu....je to bohužel jen jedna karma...víc nejde.:-(:-)

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS