Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nadherne, originalni, smekam R^R^R^

1 0
možnosti

Seč, Kuňka, Pardubice,..R^ díky za tahle krásná dostaveníčka a odrazy ve sklíčku s náladou. A ten "zelenobranský" nápad ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tohle je vážně nádhera. Nejen fotky, ale i jako celek to nemá chybu.R^

0 0
možnosti
Foto

A vidíte, já myslel, že je to takový rozbouraný celek. Jako já. :-) Děkuju. ;-)

0 0
možnosti
Foto

dávám na vědomí, že fotky jsou excelentní:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, díky moc ...

0 0
možnosti

tebe je na blogy škoda, Richarde. To chce knihu!

R^R^R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Alex - knihy teď budu hlavně prodávat (tedy, ještě mě dnes musí definitivně přijmout, tak to nechci zakřiknout), a pak se třeba dostanu i k jejich psaní. Díky. ;-)

0 0
možnosti

Moc ráda se procházím po tvých cestách "do nikam."

1 0
možnosti
Foto

Andy, a já jsem po této své poslední cestě fakt "nikde". To mi můžeš věřit. A též díky za sdílení. ;-)

0 0
možnosti
Foto

J60a84n25a 98M21a69j54o89v61á

27. 4. 2014 21:50

Tak to je neuvěřitelné...se s Vámi dneska zastavitR^R^. Díky.

1 0
možnosti
Foto

Jano, když mi někdo napíše, že se díky mému blogu (rád) zastavil - je to pro superlativum pochvaly, moc děkuji.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS