Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dnes je ve městě lékáren jako máku, dokonce u jedné mám i slevovou kartu, ale přesto chodím nejraději do té, kde stojí za pultem pán v nejlepších letech, který má pro každého přívětivý úsměv a vždy vám při odchodu popřeje pěkný den.

Věřím, že nejsem sama kdo se tam rád vrací, pro to pohlazení na duši, které nás rozsvítí a my potom také vysíláme dobrou energii svému okolí.V

0 0
možnosti

Moc hezky jste to napsal, a mě s tím závěrem napadlo cimrmanovské...že optimisti by se měli někdy střílet"!;-D

Já mám zase bankovně pokladní nemoc z povolání:-) - všechny bankovky musí být hlavou na sebe. Když mi je někdo vrátí cik cak, tak bych ho...kousla:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké povídání....připadala jsem si jako v práci...

Peníze se přece musí úhledně rovnat a vracet....

Já vracím zásadně lícovou stranou...Aspoň mi nikdo nesahá na ručku, i když? od pohledného by se mi to jistě a určitě líbilo, tak...R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS