Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem nadšená a hodně ráda.....že jste / jsi / zpátky.....Po těch nádherných fotografiích se mi dávno stýskalo, i když na fb se občas nějaká objeví. Tady je to ale stokrát lepší...vcelku, krásně srovnané, textem opatřené....děkuji děkuji....věřím, že se ukážeš častěji...V přírodě to je stejně NEJ...R^R^

A zdravím až do Knihkupectví....

1 0
možnosti
Foto

Nádhera!!! R^ Hned mám chuť vyrazit do lesa.

1 0
možnosti
Foto

To je ono - LES! Bacha na divočáky. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ příjemná koláž obrázků a slov

1 0
možnosti
Foto

Snad jsem to poskládal dobře. Díky. R^

0 0
možnosti

Super. A louže je nádherná vždy, pokud je aspoň trochu vody, Vlastně i přes vyschlou je skvostný výhled :)

1 0
možnosti
Foto

R^ Nádhera. Sice jsem vyměnila kanoi za desetimetrovou plachetnici a řeky za moře - ale nádhera :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji i námořníkům! R^

0 0
možnosti

Moc povedený fotoblog. Krásné fotky, doprovázené skvělým textemR^

(pod tím vodopádem - to je asi Edmond Dantés, že?:-) -. superfotka!)

1 0
možnosti
Foto

Edmond, ještě než pohubl do plavek. Díky. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^ Moc pěkné fotky, zase jsem se jednou "pokochala".;-)Díky.

1 0
možnosti
Foto

Hezky otextované fotkopády R^

1 0
možnosti
Foto

Nevěděl jsem, zda to po té době ještě zvládnu, tak snad ano. Díky. ;-)

0 0
možnosti

Krásný fotoblog. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za zastavení. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 347
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Byl: mladý, voják, hospodský, vnuk, koordinátor, Hamburčan, kuchař, číšník, záškolák, trhač švestek, maturant, vyskladňovač brojlerů, prodavač, ...

Je: na okraji, melancholik, fotograf, hároš, kmotr, řidič, bloger, folkař, hlídač pian, alkoholik (přechodně), syn, Pardubák, čtivec, psavec, ein Kerl, strýc, pravdoláskař, knihkupec, antikvář, rocker, utopista, darmošlap, přítel, ješitný, dlužník, bratr, ...

Chce být: rytíř, ...

 

Až Blanický tábor,
uspořádá nábor,
já přihlásím se v meč,
jako první uchazeč.