Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Nedávno jsem zažila něco podobného, ale nebavilo mě použít kalkulačku. Jedna známá povídala, že její známá byla na nákupu v Polsku a ušetřila 4 tisíce!

1 0
možnosti
Foto

Známá sem, známá tam. Ovšem ona částka nemusí být ,,fejk". Letos jsem byl třikrát v Polsku, a i přes ,,náklady" na cestu se to opravdu vyplatilo. Vč. tankování tamtéž

0 0
možnosti
RJ

Ona kalkulačka je strašná zbraň. Nejen v hospodských tvrzeních.

2 0
možnosti
Foto

Vaše výpočty bych mohl podepsat. Když to totiž začnete rozebírat podle dodaných informací, tak:

1/ 12,- Kč za platbu je bagatelní položka

2/ předložené údaje jsou evidentní nesmysl.

2 0
možnosti
LV

Zapomínáte, že ten pán nemusí nic dokazovat. On přece říká svůj názor, a ten může mít jakýkoliv, ne?

1 0
možnosti
Foto

Ano, je to tak, lež má dnes spoustu názvů - můj názor, dezinformace, atd. Pro mě je to však stále jen lež. Nelze přece tvrdit, že slunce je modré, protože je to můj názor. Ačkoliv jeden politik, který tu nedávno ještě vládl, jiná slova, než lži, z úst nevypouští.

0 1
možnosti
  • Počet článků 347
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Byl: mladý, voják, hospodský, vnuk, koordinátor, Hamburčan, kuchař, číšník, záškolák, trhač švestek, maturant, vyskladňovač brojlerů, prodavač, ...

Je: na okraji, melancholik, fotograf, hároš, kmotr, řidič, bloger, folkař, hlídač pian, alkoholik (přechodně), syn, Pardubák, čtivec, psavec, ein Kerl, strýc, pravdoláskař, knihkupec, antikvář, rocker, utopista, darmošlap, přítel, ješitný, dlužník, bratr, ...

Chce být: rytíř, ...

 

Až Blanický tábor,
uspořádá nábor,
já přihlásím se v meč,
jako první uchazeč.